Selasa, Mei 05, 2015

Bersama Foxie, yang suka melompat ke sana dan ke mari.

Bersama Foxie, 
yang suka melompat ke sana 
dan ke mari. 
Bersama Foxie, yang suka melompat ke sana dan ke mari. Kucing yang isteri saya jumpa tepi lebuh raya di kelana Jaya. Isteri saya suka ambil anak kucing jalanan yang terbiar, biasanya dibuang orang. Hal ini memandangkan orang kita biasanya suka kucing parsi atau yang comel-comel saja. he he.
Biasanya, jaga sekejap dan kemudian bagi kepada yang berminat untuk jaga. Tapi yang Foxie ni, bela sampai dah agak besar juga. 
Ayuh, kita semai belas ihsan terhadap haiwan. Usaha mana termampu. 
* p/s: Terima kasih kepada sahabat pengumpul jersi yang sudi ‘swap’ (tukar) jersi dengan saya, sehingga membolehkan saya memiliki jersi Selangor 1999 dan 2000 yang saya idamkan. Alhamdulillah. Lotto tetap di hati. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...