Rabu, Ogos 05, 2015

RBS dan Angka 30K.

KENYATAAN.
“Jika seorang suruh saya turun, saya tidak akan turun kerana saya tahu terdapat lebih 30 ribu ahli RBS di belakang (menyokong) saya. Saya dipilih menerusi proses Like-FB dan kenyataan saya ini bukan angkuh, tetapi saya diamanahkan oleh parti dan marhaen RBS untuk mentadbir laman ini...”
- El Presidénté.
Retro Bola Sepak sudah cecah 30 ribu pengikut. Bukan sedikit bagi sebuah laman kecil seperti kami. Berdirinya RBS tidak kan teguh sebegini tanpa sokongan Retro-Grande di luar sana.
Kami; Canna, Careca, Razee, Che Din, Le Saux dan Bremner akan pastikan kesepakatan RBS kenal utuh.
Buat masa ini tiada sebarang rombakan kabinet RBS, cuma siapa tahu kelak, akan ada muka-muka baharu yang dibawa masuk. Kalau kena gaya dan caranya.

Moga RBS dan Retro-Grande akan terus kekal padu dan grande selamanya.

Salam 1RBS!

.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan

  Dr. Zulkifli Hasan: Menjambatani Persaudaraan, Menyubur Kesejahteraan   Oleh: Zairudin Hashim (Ahli Dewan Tertinggi Majlis Belia M...